Wednesday, June 17, 2015

🍃Pengakuan ikhlas Vinda@Fie Carlos


Alhamdulillah so far ramai kawan yang tak percaya sebab dah rasa manfaat kw ni pada diri masing masing itu saya pulangkan pada masing2 individu. 

Untuk saya yang dah menderita puluhan tahun gastric teruk dan migrain alhamdulillah air kw ni berkat ikhtiar dan izin Allah dah dapat menolong saya. 

Saya dah pergi doctor pakar neurologist dah buat brain scan dan brain MRI sebab migrain dan vertigo (last sekali 5 tahun lepas buat dekat prince court petronas hospital) dah habis dekat 3 ribu tapi tak de apa2 doktor bagi ubat tapi kena selalu minum hidup saya bergantung pada ubat2an. Dab saya tak nak side effect pada ubat2an ... itu yang saya ikhtiar cari penyembuhan lain. 

Alhamdulillah dah 8 bulan ni saya dah sangat2 jarang simpan ubat gastric dan dalam 8 bulan baru dua kali kena migrain attack.

Masa cuti sekolah lepas saya balik padang dalam satu minggu minum air semua acidic, makan pedas sikit terus gastric terus migrain sedangkan bila saya balik kat malaysia alhamdulillah minum air kangen terus kurang gastric dan tak de migrain alhamdulillah.
#letskangenwaterdothetalking# 😊🍃